úterý 29. prosince 2015

Poslední noc v Saigonu



Dnešní den byl opravdu náročný a hodně upocený, takže hned po příchodu na pokoj jsme museli zalézt do sprchy. Sprcha se ve Vietnamu stává mít velmi oblíbeným místem a je mi jedno jestli se sprchuju sprchou nebo pouze polévám mističkou s vodou, protože standartní sprcha není např. standartním vybavením koupelny.

Vedle našeho hostelu se nachází podnik, který nabízí nejrůznější masáže, včetně thajské za 150 000 dongů, kterou chce Trang po sprše vyzkoušet. Hned na ulici nás vítají spoře oděné slečny masérky a vedou nás dál do patra, kde má vše probíhat. Mě se zatím z nepochopitelného důvodu odvádí nepříliš atraktivní slečna o patro výš než Trang. Nerozumíme, ale asi mají jedno patro pro pány a jedno pro dámy. Po chvíli je však důvod jasný… O patro výše se provádějí extra masáže za příplatek, o které jsem neměl zájem, což slečna masérka zezačátku nemohla pochopit. Musel jsem jí vysvětlit, že Trang je moje dlouholetá přítelkyně a není to zaplacená Vietnamka, která mi zpříjemňuje pobyt ve Vietnamu. Slečna byla asi zklamaná, že si nic nepřivydělá a odvedla mě o patro níže k Trang. Dostal jsem tedy jinou masérku a pak už vše probíhalo podle masérských regulí. Pravou thajskou masáž jsem zažil před několika lety v Thajsku, a proto jsem mohl srovnávat a tato masáž se thajské blížila opravdu jen vzdáleně, ale byl to fajn zážitek.

Trang se masáž také zamlouvala, jen ji neměla, tak veselou jako já, ikdyž na začátku jejich masáže si masérka na Trang pouze sedla a několik minut psala smsky …


Po masáži jsme standardně zapadli do některé z restaurací a povečeřeli, pojedli a dokoupili suvenýry, které zde nestojí opravdu nic v porovnání s marketem, který jsme navštívili nedaleko Sapy.

Saigon night
Trang stále papá prášky proti bolesti zubů a nejhorší je snad zažehnáno, protože prášky opravdu zabírají.

1 komentář: