sobota 21. listopadu 2015

Jak to vlastně začalo ...

Je to už mnoho let, kdy se ve mě probudila "pravá" touha cestovat a poznávat nové kouty světa. Myslím si, že tuto cestovatelskou touhu ve mě probudil můj spolužák Radek Timoftej na vysoké škole, a to ve chvíli, kdy se mě zeptal jestli bych s ním nechtěl jet na ERASMUS do Turecka, ale že mám na rozhodnutí cca týden. Rozhodování bylo v podstatě jednoduché ... 

Během téměř půlročního studijního pobytu v Turecké Ispartě jsme měli i dostatek času cestovat a poznávat tuto zemi, a právě tehdy to asi přišlo... Země jako taková, nás natolik uchvátila, že jsme se do Turecka ještě několikrát vrátili s krosnou na zádech.

Turecko - Sivri Dagi (1 733 m.n.m.) a Egirdir lake
Po návratu z Erasmu jsme pak podnikali každý rok alespoň jednu cestu do světa... Navštívili jsme např. Maroko, Rakousko, Itálii, Francii, Anglii, Porogalsko, Fuerteventuru, Thajsko, Indonésii ... a letos i konečně Vietnam.

Maroko - Ait-Benhaddou
Maroko - cesta z Marrákéše do Imlilu (výstup na Jebel Toubkal)
Fuerteventura
Rakousko
Portugalsko
Thajsko - stopem z NP Khao Yai do Pak Chongu - vlakem do Bangkoku - nočním vlakem do Surat Thani - ranním busem na Krabi - public taxikem do Ao Nangu - lodí na Ton Sai
Thajsko - Chiang Mai
Indonésie - výstup na Rinjani (Lombok)
Indonésie - Mount Rinjani (3 726 m.n.m.)
Francie - Val d'Allos
Fuerteventura
Turecko - Egirdir lake
... u nás v České republice je také spousta krásných míst ...
Krušné hory - Boží Dar
Krkonoše - Sněžka

Více fotografií z cest je možno vidět na našem rajčeti

Žádné komentáře:

Okomentovat